Vraag of reactie?

Hier kun je je vraag, reactie, opmerking of verzoekje kwijt.
Waar nodig nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Bent u ontevreden over de begeleiding?

U kunt dit altijd bespreken met de gezinshuisouders. Zij doen altijd hun best om kwalitatieve begeleiding te bieden. Zij staan dan ook open voor feedback en kritiek en willen zich inzetten om misverstanden op te lossen en waar nodig uw vertrouwen te laten toenemen. Vaak is een gesprek met de gezinshuisouder al genoeg om uw klacht op te lossen.

Soms kan het echter voorkomen dat u er niet samen uitkomt. U kunt dan contact opnemen met de gedragswetenschapper die is verbonden aan het gezinshuis. Samen bespreken we de moeilijkheden of twijfels die u ondervindt. U geeft aan waar u tegenaan loopt en hoe u dit anders zou willen zien, en samen gaan we dan op zoek naar een oplossing waar iedereen tevreden mee is.

Klachtencommissie
Leidt ook dit gesprek niet tot het gewenste resultaat, of hebt u het idee dat een van de partijen zich niet aan de Beroepscode houdt? Het gezinshuis is aangemeld bij een klachtenregeling.

Gezinshuis Ugchelen is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg:
www.klachtenportaalzorg.nl